Skön långhelg!

Jahå det var den påsken de =) Har varit så skönt med lite extra ledigt.
Var ju påskmiddag hemma hos mormor och morfar i lördags, vilket var skoj. Kul och träffa alla släktingar på samma gång.

I söndags tog jag och Jonathan en snabbsväng till Marieberg, hade inget annat för oss. Skönt och vara ute och glida i det fina vädret =)
Simon och Ludvig och Sandra (mina kusiner) kom och hälsa på oss när vi kom hem. Dom lekte pirater med våra katter haha. Tur att jag har så snälla katter! :D
På kvällen åkte vi till Örebro igen och gick på bio. Jonathan fick en bio biljett i sitt påskägg.
Den här gången vart det 10.000 BC. Helt okej film faktiskt. Kul att dom gjorde en film med det temat.

                          image122

Igår var det ju måndag men det kändes som söndag =)
Åkte till Kopparberg och hälsa på en sväng där.
Hade annars en skön slappdag igår.
Har varit jätte skönt och fått vara ledig så länge med Jonathan. Tog vara på varje minut =)

Idag skulle jag ju ha jobbat men så vart det icke =( Har åkt på magsjukan....sist jag hade det var jag jätte liten.
Nu går man runt och mår illa hela tiden...usch.....vill inte.
Är synd om mig =(

Kommentarer
Postat av: Tanja

Usch fy fan! Tycker synd om dig! Krya på dig!

2008-03-25 @ 18:46:59
URL: http://tanathradiel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0