Måndag.

Måndag och ny vecka!
Idag på jobbet har jag mestadels visat mig i skyltfönstret :D Har tagit ner den vintriga skyltningen och bytt ut den mot en väldigt vårig sådan. I färgen grönt dessutom, som är min älsklingsfärg =)
Var faktiskt kul och pilla med detta, jag gillar sånt, skylta och greja. Sitter i sen skoltiden ;)
Spana in fönstrena vettja så får ni se!

Igår satt jag och Jonathan och ropa in en massa gamla tv spel på tradera. Hur kul som helst haha.
Tror vi kom upp i ca 15 stycken, för ca 20 lappen stycket.
Så nu ska jag spela Ariel, Lejonkungen, Djungelboken m.m m.m
Massa gamla nostalgi spel, många från Disney. =) Längtar tills dom kommer på posten!
Vem vet? Kanske kan dom bli värda lite pengar i framtiden dessutom?

image100
Har nyss slängt ihop en pastasallad med köttbullar, hur gott som helst!
Var så gott så jag åt alldeles för fort, vart proppmätt!
Ska snart kolla på Outsiders hade ja tänkt.
Handlar om jobben som ingen annan vill ha. Brukar gå och tänka på dom ibland, alla stackare som får göra all skit. Ha usla jobb, men men alla jobb är väl kanske bätte än inget jobb alls.

Kommentarer
Postat av: Tanja

KUL! måste jag få spela sen!! :D

2008-03-04 @ 21:26:45
URL: http://tanathradiel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0