Lättnad..

Jag har väntat länge på den här stunden jag befinner mig i just nu  =), när klockan blir 18:00 och vi får låsa igen dörrarna för dagen. Och man kommer hem och känner sig trött efter en hel dag. Och bara vet att imorn får jag ligga kvar i sängen hur länge jag vill och göra precis vad jag vill :D
Aaah det känns så bra! ^^
Ibland behöver man sånna dagar, och man uppskattar dom så mycket mer efter att man har jobbat så många dagar.
Kan kan gott samvete sig välförtjänt av det helt enkelt!

Innan jag åkte hem tog jag en repa på gymmet oxå, tyvärr själv, men det känns bra efteråt att man har gjort det.

image108image109

Imorn händer det mycket roliga saker =)
Jag ska dels in till Linde och klippa och färga håret, jippi! Sen kommer älskling hem imorn oxå, vilket alltid är trevligt. Sen bär det av in till Linde en gång till.
Inte alla dagar man är i Linde så ofta haha.
Systeryster är med i en musikal som ska äga rum på Lindeskolan. Ska bli spännande och se.

Idag är det onsdag oxå, vilket innebär att det är ett nytt avsnitt av Top Model!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0