Kalas hit och dit...

Fy på mig! Är för dålig på att uppdatera på helgerna! Dom bara swischar förbi.
Kom nyss hem från ett träningspass på gymmet med Maria. =)
Var behövligt.
Jobbade hela dagen idag oxå, men den gick ganska fort trots att det var måndag idag.

Helgen var sköj oxå. Åkte till Karlstad i lördags eftermiddag, det vankades storkalas. Jo jo...=)
Jonathans chef fyllde 50 år och dom hade stallt till med ett jätte kalas må jag säga =) Var faktiskt roligt.
Kanske inte hemvägen precis. Körde hem mitt i natten i värsta dimman, såg knappt ingenting.

I söndags var vi på kalas igen haha. Den här gången var det min mormors kalas.

                                     image113

Längtar tills jag kommer hem från jobbet på torsdag :D Då är jag äntligen lång ledig ända fram till tisdag!! Jippi!!
Sen tycker jag det är väldigt mysigt med påsk oxå. Hoppas det blir lite soligt och såntdär vårväder ^^
Imorse vart man ju inte speciellt glad när man tiita ut...

Det har ju vart Melodifestivalen i helgen oxå. Det är första året nånsin som jag Therese Gustafsson inte har följt Melodifestivalen!!! Tror inte jag har sett ett ända program fullt ut. Har alltid haft annat för mig.
Missa ju finalen i lördags oxå.
Skandal med stort S rent ut sagt! =) Jag har väl aldrig missat Melodifestivalen förut?!!

Men jag har ju lyssnat på låtarna i efterhand och så. Hade tippat på att Charlotte skulle vinna, det kom ju inte som en chock att hon gjorde det heller =)
Jag tror hon kan ha en jätte stor chans att slå i Europa.
Tyckte nog även att Sanna Nielsen var en värdig vinnare oxå. Mycket vacker låt. =)



Nu ska jag trycka i mig lite äggmacka igen =) Smaskens :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0