Boktips igen!

Jag gillar mina luncher jätte mycket! =)
Då får jag en hel timma till att läsa min bok. Fattar inte varför jag inte började läsa böcker på luncherna tidigare.
Det är ju hur bra som helst! Blir verkligen ett avbrott i jobbet.
Jag älskar att läsa böcker, men när jag är hemma kommer jag mig aldrig riktigt för, har inte tid riktigt.
Nu läser jag ut bok efter bok, hur kul som helst.

Nu har jag börjat läsa Millenium serien med Stieg Larsson. Alla sa ju att dom var så bra så jag vara bara tvungen att ta reda på om det stämde. Passade på att köpa alla tre böcker på bok-rean.
 
Nu har jag börjat med den första "Män som hatar kvinnor". Och självklart är den jätte bra, vill verkligen inte sluta läsa. Han skriver super bra! Väldigt spännande oxå.
Nu har jag dessutom börjat komma in på dom lite hemskare sakerna.
Vill verkligen veta oxå om dom kommer lösa mordet på Harriet!!
Wii va spännade!
Imorn får ja läsa lite till! =)

image107

Kommentarer
Postat av: Jess

Vi verkar ha exakt samma stil på böcker, dvs bästsäljare ;) jag har bara läst den andra boken i serien... inte så bra, men ska köpa de andra böckerna när jag kommit hem igen :) Säg inte hur den slutar bara! :D kram

2008-03-12 @ 08:21:59
URL: http://sirarti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0