Äntligen Lördag!

image98

Fin va? =)
Vi fick den igår av en snäll kund som vi har hjälpt ganska mycket, bara för att vi har varit så snälla och duktiga! =)
Man kan inte bli annat än glad!
Massa frukt och mörk choklad :P

Nu är det bara några timmar kvar på jobbet sen är det helg! =)
Det har varit sol och fint i två dagar nu men så fort jag är ledig så regnar det ute =/

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, men jag skulle kunna tippa på att det blir nån bio =)
Brukar lätt kunna bli så när man inte har något annat för sig.

Kommentarer
Postat av: dookie

damn vad sugen jag vart på frukt och choklad nu då. hms! och som svar på din kommentar; ja! det ska bli jätteroligt. då du med? :) and yes, green IS nice.

2008-03-02 @ 16:20:11
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0