Super helg!! :D

Yeah! Vilken rolig helg det har vart! Fullspeckad kan man verkligen säga!
Trots att jag inte har blivit helt frisk. Men jag har vart tapper hehe. Förkylningen vill aldrig släppa känns de som...

Kl 12 i Fredags kom en glad syster ut från skolan. Alla stog vi spänt och vänta på henne. Hon var så fin!
Tänk att det är 3 år sen jag tog studenten! Jisses.
Hemma i Striberg vart det storkalas med grillbricka och tårta! =)

  
GRATTIS TANJA!!! :D

På lördagen var det full rulle!
Kl 13 var det kalas i Stribergs folketshus för Jocke som har fyllt 25!
Tårta och kakor igen hehe

Vid halv tre började jag hjälpa Tanja med håret och sminket, hon skulle på studentbal på kvällen.
Hon vart jätte fin! Vart nästan lite stolt ^^
Var så himla kul och se alla när dom kom till hotellet i sina läckra bilar. Gissa om alla var vackra? =)
Ångrar lite att inte jag gick på balen =(

  

Efter all stress med hår och smink var det äntligen fest hemma hos Maria och Jocke!! :D
Hade hur kul som helst! Fast jag var dyngförkyld och gick och nös hela tiden haha.
Kollade på fotbollen först, som då gick väldigt bra ända till sista minuten....damit..
Men men det är bara sport.
Sen satt vi ute på balkongen så länge solen var framme.
Underbart helt enkelt!
Tack så jätte mycket Maria och Jocke! =)

       

     

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv för en super helg. Håller med om att det varit mycket!! Men nu blickar vi fram i mot midsommar:)

2008-06-15 @ 21:30:00
Postat av: Tanja

Allt blev jätte fint och tack då jätte jätte mycket för hjälpen!! :)

2008-06-17 @ 20:23:57
URL: http://tanathradiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0