Helgens Tallinnkryssning!

Helgen har vart askalas! :D Solen följde med oss enda till Tallinn!
Tallinn är en väldigt fin stad, lite gammaldags och charmig. Nu gick ju vi bara runt i gamla stan, vet inte hur det är i själva innerstan. Men det vi såg var väldigt vackert.
Älskar och åka båt med =) Party, god mat all night long. Och Taxfree :D Man blir ju alldeles vild haha.
Helt sjukt vilken skillnad det är på priser, speciellt inne på land. När vi kom fram till hamnen i Tallinn gick vi till en spritbutik och shoppade lite hehe. Köpte lite goda ingredienser till drinkar jag har hittat i min drinkbok ^^

Är väldigt faccinerad över färjorna. Har jag vart sen jag var liten haha. Dom är ju så stora maffiga och snygga!
Tänk att en sån där stor grej ens kan flyta på vattnet!?!?!

Har vart en mycket lyckad resa =) Vill iväg snart igen. Men då ska jag åka med mina underbara vänner =) Hoppas det kan bli nu i sommar. Kanske med den nya båten Galaxy som ska börja gå i sommar?



M/S Victoria =)



Andra båtar som stog i hamnen i Tallinn, den blåa är Galaxy som kommer gå från Sverige i sommar =)



Fanns mycket mysiga smala vägar i gamla stan.



Jag och älskling på en Italiensk pizzeria =)



Fanns mycket fina byggnader.



Jag och Pappa :D



Jonathan på torget.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gudars vad fint det verkar vara i Tallin.

Jag vill också¨åka båt!!!

Vi måste dra på båtresa snart igen;)

2008-06-04 @ 22:54:00
Postat av: Anonym

2008-06-04 @ 22:55:08
Postat av: Anonym

2008-06-04 @ 22:55:38
Postat av: Anonym

2008-06-04 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0