Underbara Midsommar!

Nu är den här! Den tuffaste veckan på hela året på Systembolaget!

Men jag tycker det ska bli kul, är kul med lite drag ;) Och det bästa av allt är ju när den är över! Då drar jag till Kloten!
Wiii jag längtar så! Ska bli så kul!

Sommaren 2005 var första gången jag var i Kloten och firade Midsommar. (Jag och Jonathan vart tillsammans oktober 2004) Nu har det blivit en tradtion att fira där. Jonathans föräldrar har en sommar stuga där. Och precis brevid är det två andra familjer som oxå har stugor där. Och dom har barn som är i våran ålder som vi har blivit väldigt goda vänner med.
Är så himla kul och umgås med dom, därför älskar jag Midsommaren.

Tänk att komma ut mitt i skogen, helt lugnt och tyst. Solen skiner, man grillar och dricker gott hela helgen.
Skrattar med sina vänner och bara njuter. Badar bastu framåt kvällen och sedan hoppar i sjön.
Är helt enkelt inte så konstigt att man älskar det!! =)

Här är en bild från Sommaren 2005. Jag och Maria står inne i köket och fixar med maten. Medans pojkarna står ute och kastar pil och dricker öl :D



Iår är det fan pojkarna tur och skala potatis haha.

Kommentarer
Postat av: maria

Japp det är deras tur!!! Jag längtar till midsommar jag med!!!!!!Tänk att få vara med dig i 3 dagar:) Mums

2008-06-16 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0