Sjuk =(

Jävla skit säger jag bara! Hatar och vara sjuk! Har inte tid och vara sjuk!

Kände igår att det var nå på G, gick till och med till Apoteket och införskaffade mig Esberitox. Trodde det var en förkylning på gång. Men i natt vaknade jag av att jag hade feber :(
Halsen är jätte tjock och det känns som att huvudet ska sprängas....typ..

Idag skulle jag ju egentligen ha gått på styrelsemöte och kalas. Vart och ligga hemma i soffan istället.
Till helgen måste jag verkligen bli frisk!!! Är kalas hela helgen ju. Tanja tar studenten och Jocke fyller 25.
Ska göra allt för att bli frisk.

Nu pallar jag inte att sitta upp längre, får bli soffan igen....suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0