På bättringsvägen.

Jag lever fortfarande =)
Men jag har mått bättre om man säger så, har ingen feber nu iaf tack och lov.
Låg på den där jävla soffan verkligen heeela dagen =( Usch vad det är tråkigt!
Idag har jag bara väldigt ont i huvet, hals, öron och nacke. Känns som att mitt huvve väger 100 kilo helt enkelt.
Svälja kan jag inte heller.
Synd om mig va? Haha

Ska göra allt för att bli frisk tills imorgon!!
Om jag så ska vara tvungen att knapra Bamyl koffein hela dagen, för in till Linde ska jag!!! =)

Tvingade mig själv in i duschen imorse =) Bara för att älskling kommer hem idag. Han skulle nog ha fått en smärre chock om han hade sett mig annars haha.
Jag längtar efter honom väldigt mycket iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0