Midsommar 2008 i Kloten!

Back to vardagen kan man säga...
Jisses vilken rolig helg jag har haft! Vet inte vart jag ska börja =)
Kan beskriva helgen med några ord :D
MAT..KOPPARBERGSVISAN..NAKENBAD..GENISPEL..KNOTT..ALKOHOL..DISCO..
Kan fortsätta hur länge som helst haha.

Mör efter helgen måste man väl säga att man är hehe. Inte så konstigt efter två dagars party?

Direkt efter jobbet åkte jag och Jonathan upp till stugan i Kloten. Först lämna vi av kissekatterna hos svärmor och svärfar i Kopparberg.
Påvägen upp köpte vi med pizza åt och och Maria och Jocke som redan var där.
När vi kom upp kunde man verkligen slappna av...äntligen.

Midsommaraftonen börjades med ett rejält dopp i sjön haha. Hade inte så mycket och välja på. Håret var tvungen att tvättats. Gissa om det var kallt!?! Usch fya mej! :D Väl efter badet kom vi på att man kunde duscha skit bra i balja. Om någonm hjälpte till att hälla vatten över en. Det gjorde jag dom resterade dagarna kan ja säga haha.

Iår var det Hamrelius som stog för festen. Dom hade slagit upp ett gigantiskt tält på 5 gånger 8 meter!
Super bra idé verkligen. Vi var 22 pers som satt där inne och käka midsommar mat, sjöng snapsvisor, dansa runt stången och hade as kul. På kvällen vart hela tältet ett stort disko!! :D
Hade verkligen super kul den kvällen!
Bilder från den kvällen kommer lite senare när jag har fått dom av Maria. Glömde min mobil då...

På Midsommardagen var det dags för fest igen! Hela helgen var en stor fest kan man väl säga... =)
Sov väl hela förmiddagen först hehe.
På eftermiddan kvällen var det dags för grillat...äntligen =) Finns det nå goare eller?
På kvällen gick vi över till Lövgren och satt på deras veranda och mös, spela musik och titta på solnedgången.
Var verkligen en helg jag aldrig kommer glömma det här ^^
Och utan Maria hade den här helgen aldrig blivit så bra!! Love U!

På söndagen var jag inte alls sugen på att åka hem! Hade kunnat stanna flera dagar till.
Men nu är det bara den här veckan kvar sen har jag semester i två långa veckor!! Är sååå glad! :D

Här kommer några bilder från helgen..fler kommer sen..



Underbara vackra Kloten!!!


Festen har börjat! Här är Fredrik och hälsar på.


Jag och Maria!


Älskling badar bastu, standard i Kloten!


Me.. party!


Myspys på Lövgrens veranda


Maria i fina solnedgången.

Fler bilder finns på Bilddagboken =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig oxå;) Tusen tack för en rolig helg.

Utan dig hade det inte varit lika skiojigt.... Pussss

2008-06-23 @ 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0