Ludvikadagarna.

Har haft semester en dag och har redan börjat vända på dygnet haha.
Men det är väl kanske inte så konstigt, igår var jag och Jonathan upp till Ludvika.
Vi stog i valet och kvalet om vi skulle åka, men vi åkte tillslut =)
Det var ju Ludvikadagarna den här helgen. Vi var sugna på att se Brolle, vi såg honom på julgalan i vintars och han var riktigt bra. Han kan sjunga sååå bra =)
Nu var det ju en spelning bara med honom.
Han drog igång med Watching the stars =) Fick även höra Det är hon såklart. En låt som jag gilla att han sjöng var Ring of fire med Johnny Cash! Love that song!! :D
Sen drog vi hem till Jonathans kompis tills klockan blev tolv då Pumpbolaget skulle spela.
Hade ingen aning om vilka dom var, men vart väldigt överaskad! Jävlar vilket drag!! Körde många bra låtar, dom är ju ett coverband.
Kul att som ska spela i helgen här i Nora!! :D Då blir det drag! ;)

Var jag som fick köra hem sen mitt i natten. Tog en timma och en kvart, kl tre var vi hemma =)



Idag har vi vart till Örebro en snabbsväng och hämtat mor och far. Dom kom från en kryssning till Helsingfors.
Hade vart najs och hängt på dom...

Är så jävla glad att jag slipper gå upp imorn!!! :D:D:D:D Wiiiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0