Alla dagar kan inte vara bra..

Halva dagen har bara bestått av en massa otur.
Kan ju nämna några saker.

Har dels super mycket och göra nu på jobbet inför Midsommar. Stressigt värre. Allt krångel på en och samma gång.

Sprang runt i hela Nora efter legymsallad till min matlåda. Men det var totalt omöjligt att hitta.
Fick köpa en äcklig fryslåda istället =(

Var sugen på en Smoothie oxå. Öppnade den och smaka....och det var inte gott, hade jäst eller nå.

När det bli många småsaker hela tiden så blir det så mycket värre för varje liten grej.
Vissa dagar har man såna dagar. Kan fortsätta hur länge som helst och rabbla upp saker =)


Har bokat hotell och långtidsparkering tills vi ska åka till Grekland nu iaf. :D Vart Ibis Hotel, hoppas det är ett bra ställe.
Gu va jag längtar!

Har nedräkning till semestern! :D Ska bara jobba tre veckor till. Men det känns som att det kommer gå fort. Har nånting kul på G varje helg nu.

Nu till helgen är det ju Tanjas student och Jockes 25 års fest!
Nästa helg är det ju Midsommar! :D Woho! Och jag hoppas det kommer firas som det brukar göras i Kloten =) Är ju så himla skoj!
Helgen efter det ska jag fira att jag har semester haha :D

Kommentarer
Postat av: Tanja

men hade ni inte bokat hotellet redan? och vadå långtidsparkering?

2008-06-09 @ 21:33:35
URL: http://tanathradiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0