Vilket äventyr på morgonkvisten! =)

Stackars min Älskling! =(
Igår när han skulle åka till jobbet kl sex på morgonen så gick hans bil sönder på vägen... =(
06:20 ringde han och väckte mig. Så jag fick dra på mig kläderna och ge mig iväg ut till honom.

Han hade verkligen en väldans tur i oturen!
Dels att han inte hade kommit så himla långt. Bara nån mil...
Sen att jag var hemma. Och att han har två bilar =)
Plus att tänk om det hade hänt när jag och han var ner till Kolmården för ett par veckor sen.
Och sen det bästa av allt, han hade som tur var köpt en bogseringslina för ett tag sen!! =)

Så jag fick bogsera hem hans bil helt enkelt. Första gången jag gjorde det oxå haha.
Inte helt lätt, men det gick och vi kom hem! :D

Hoppas bara nu att han kan laga sin bil så smidigt som möjligt och att det inte blir för väldans dyrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0