Vart tog helgen vägen?

Helgen försvann lika fort som den kom...Imorn är det redan ny vecka.
Kommer nog bli en hård dag imorn känner jag på mig. Tur att duracell kaninen Linus ska jobba imorn :)

Igår vart vi bjudna på mat hemma hos moster. Det var så trevligt så! Klippte pojkarna oxå. Alltid lika kul och klippa folk ^^
Vi vart kvar där till sena kvällen. Men man var lite trött efter en tuff arbetsdag.

Idag har det regnat och regnat och regnat....Åkte till Marieberg en snabbis. Jonathan passa på att köpa en ny klocka på rean, så fin så. Var bra sugen jag med, men jag är ju så fattig just nu =(
Var förbi och hälsa på Maria & Jocke oxå =) Som sagt alltid lika trevligt!

Köpte mina favvo nötter på konsum när vi var och handlade. Love them!! Dom är osaltatde oxå, det är som är det bästa!
Prova dom för tusan ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0