Svett och fart och fläng :D

Usch!! Idag har har jag inte gjort annat än å svettats!! :P

Först cykla till jobbet, då blir man lite svett. Sen svettats hela dagen på jobbet. Det har varit tusen grader varmt, så fort man har ansträngt sig minsta lilla så spruta svetten haha. Det har ju inte precis vart lugnt på jobbet heller, jisses krist!
Sen ska man cykla hem oxå :P På hemvägen blir man dubblet så svettig som när man cyklar in =)
Och till råga på allt så glömde jag självklart att ta på mig deo imorse haha. Har fått tvätta mig under armarna några gånger idag.
Usch va jag känner mig äcklig idag haha.
Nu väntar en kall dusch! ^^

Helgen har vart såååå himla bra!! Men tyvärr vart det inte en ända bild =(
I lördags var det ju fest hela dagen. Först kalas för hela släkten, sen fest för alla kompisar på kvällen.
Hade så himla kul! Tack så jätte mycket Maria för en super kul dag! =)
Du är bäst!

Igår gjorde jag det roligaste jag nånsin har gjort i hela mitt liv!!! :D
Fy fan säger jag bara! Jag tror inte jag har gjort nå roligare..
Vi åkte sån där stor ring efter Jockes sporträser båt haha.
Jag och Jonathan drog in till Örebro på förmiddan och införskaffa oss en sådan.
Var ju så himla fint väder och inte tala om hur varmt det var i vattnet! Och vi har alltid pratat om att vi nångång skulle åka ring, så igår fick det bli! =)
Maria var modigast och åkte först, jävlar i mig va ja garva, såg så himla kul ut. Sen åkte Jonathan, självklart gasa Jocke på extra mycket! =) Och jag tänkte, hur tusan ska jag våga detta här!? Han åkte tills han flög i vattent i en redig smäll, men allt gick bra..
Tillslut var det min tur...=) Å iväg bar det av haha. Fy fan vilken resa. Hade stor smajl hela tiden och skratta för mig själv =)
Men tillslut gick det så fort så jag flög i jag med =) Jag välte runt på dom höga "vågorna" som blir av båten.
Men det gjorde iaf inge ont, tappa mitt fina örhänge bara som var lite synd. Men det var det värt.
Jag måste bara åka igen!! :D
Synd bara att vi inte hann åka så länge.....värsta ovädret drog ju över. Vi åkte in och satte oss på stranden och mös och hoppades på att det skulle lugna ner sig...men icke =(
Vart och åka till pizzerian istället hehe..

Nu är det bäst och stänga av, är oväder på G in igen....





Gu va jag önskar att ja hade film på när vi åkte.....damit!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv för en rolig fest och tusen tack för hjälpen med hår, smink och tusen tack igen för underbara presenter.

Jag gudars vad roligt det är att åka ring:)

2008-07-29 @ 21:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0