Snabbshopping i Örebro.

Har ont i huvvet....beror antingen på att jag har druckit för mycket i den här värmen.
Eller så kanske jag behöver en skvätt kaffe ^^
Får bli både vatten och kaffe helt enkelt.

Ska snart åka ut till Striberg där jag ska bli bjuden på grillat =) Gu va gott, var länge sen jag grilla.
Moster sirpa och co kommer oxå =) Ännu trevligare =)

Åkte till Örebro och shoppade lite i förmiddags. Var ingen som kunde haka på så jag fick åka själv. Men då fick det fort =)
Shoppa nog allt på en timma tror jag.
Är nöjd med det jag hitta iaf. Vart det jag behövde mest oxå
Två klänningar, en brun från Gina Tricot, och en grön rutig från Vero Moda. =)
Hittade oxå ett par capri byxor på H&M, mjuka och sköna. Och till sist ett par gröna shorts på Cubus, på rea dessutom.
Mycket nöjd =)
Ska lägga in bilder sen om ja orkar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var synd att jag inte kunde bli med dig. Men vad kul att du hittade så mycket:) Var du på Marieberg eller i centrum? Pussss

2008-07-30 @ 16:08:43
Postat av: kicki

Jag har en skjortklänning tessis haha vi tycker lika =) pok

2008-08-01 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0