Semestern är över =(

Nu har jag precis gjort matlådor....semestern är slut!! =(=(=(

Men jag säger som jag brukar, jag har ju de bästa kvar =)
Dom här två veckorna har varit helt underbara!! Är så nöjd! Två veckor tillsammans med min älskling, vi har gjort så mycket kul!

Det jag kommer minnas mest är våran trip till Kolmården =) Allt var verkligen as lyckat den dagen.
Vi har vart på en liten mini semster i Kloten, hur skönt som helst!
Bastubad, älgsafari, korvgrillning, fiske och båtturer.
Fan jag vill ha meeeeer!!! =D

Vi har vart på bio två gånger, första gången såg vi The Happening och i fredags såg vi Jiddra inte med Zohan.
Så jävla skön film ^^ Adam sandler är såå bra! Min humor var det oxå haha, med undantag att det gick lite för långt ibland haha.

Sen har vi ju vart på både Ludvikadagarna och Noradagarna.
Noradagarna var helt sjukt kul!!! =D Kommer aldrig glömma!

Nu när jag har skrvit allt det här så inser jag hur bra jag har haft det i dom här två veckorna! ^^
Nu är det bara jobb i fem veckor till och sen blir det tre veckor semster igen och resan till Grekland!! Jippi!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0