Noradagarna 2008


Those are my angels!! ^^
Gillar den där bilden på nå vis...

Noradagarna i helgen, oj vilken rolig helg det har vart alltså!! :D Oj oj...
Båda dagarna vart båda väldigt lyckade! Har vart med alla mina bästaste vänner =)
Förfest hos marias syster båda dagarna och sedan röj inne på torget. Var väldigt lyckat iår med det gigantiska öltältet.
Pumpbolaget och Björn Rosenström på fredagen.
Pumpbolaget är ju alltid bra, synd bara att det var så lite publik, då jämför jag med förra helgen då jag såg dom i Ludvika.
På lördagen var det ju The Poodles. Vart väldigt överaskad faktiskt. =)

Kommer alltid minnas den här helgen! =) Tack alla mina vänner för att ni gjorde den så bra!!!

     
       

Kommentarer
Postat av: Maria

Tusen tack själv tezzan för en grym helg! Synd bara att det är ett år kvar till nästa. Snygga bilder, speciellt den på mig och Camilla:) Pusss

2008-07-07 @ 16:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0