Laddar batterierna.

Igår var ingen bra dag - Idag är en bra dag.


Igår hade jag häcken full på jobbet. Allt strula (balpressen gick bla sönder!!) och jag var jätte trött och snorig.

Idag har jag vart ledig ^^ Vart till Linde och klippt mig, äntligen säger jag bara. Så himla skönt och slippa min blonda rand i huvvet! Håret går ju inte och fixa när det är så långt heller.
Sen ikväll så ska jag ju iväg på bio med familjen. Hel skön dag helt enkelt.
Behövdes verkligen för att få nya krafter till imorgon och helgen.

Läste aftonbladet.se igår att det hade vart jordbävning på Rhodos. Just Rhodos av alla ställen!!
Fan hoppas det inte händer när vi är där! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0