Happy me.

Mamma Mia filmen var självklart bra! =) Men inget går ju upp mot själva musikalen där man får höra live musik.
Men filmen var iaf välgjord!
Man inser verkligen hur grymt stora ABBA är! Verkligen alla satt kvar och kolla på efterrexten där dom visa ett uppträdande bara. Nästan hela salongen satt och klappa takten haha.
Creds to ABBA! =)

Och Creds till mig som cyklade till jobbet fast det regnade imorse!! ^^

Såg en super kändis på stan idag här i Nora.
Inte vilken som helst =) Nämligen Anja Pärson. Grym kvinna de =)

Vart glad när jag kom hem och fick sa att min skiva äntligen hade kommit.
Förhandsboka Bsshunters nya så den skulle dimpa ner i brevlådan när den kom ut. =)
Grymt bra! Min idol hehe ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så nu blir det party till basshunter:) Trevligt!!!

2008-07-17 @ 21:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0