Tisdag.

Tisdagen är avklarad =) Är sjukt lugnt på jobbet nu, men det är ju bra att det är det! Då dricker ju folk mindre! :P
Har nyss lagat köttfärsås och makaroner, när jag precis hade börjat med maten slog det mej att imorn behöver jag ju ingen matlåda. Suck. Men va fan då slipper jag ju laga mat imorn =)

SOLO låg på hallgolvet när jag kom hem idag, då blir man lite glad =)
Känner mig förövrigt mycket gladare nu för tiden, har ju gått och varit lite deppig över en del saker. Men det mesta har som tur var löst sig. Känns bra.

Snart blir det att se "I huvudet på Gynnig", hon är lite tokig och osmart. Kanske därför det var lite kul och titta på henne.

image69
Kan inte sluta dricka denna juice, är såå god! :P


image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0