Summering av 2007.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj de gjorde jag säkert, men kommer inte på nått nu.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja självklart! Har samma varje år =) Och det är att inte prova röka. Funkar jätte bra.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp Kicki och Markus fick en liten Wiliam =) Så fin pojke.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov för de.

5. Vilka länder besökte du?
Har inte vart utanför gränserna iår.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
SEMESTER! Hade inge 2007 =(

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
1 Juni då jag bytte jobb.

8. Vad var din största framgång 2007?
Var nog att jag tog beslutet att flytta och byta jobb.

9. Största misstaget?
Jag vet faktiskt inte. Finns säkert nått litet misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo lite influensa har man allt lidit igenom.

11. Bästa köpet?
Det måste vara våra nya köksmöbler, så nöjd!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
KLÄDER ^^

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att vi fick lägenheten i Gyttorp!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
"En sång om ingenting" med Kobojsarna!!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Var nog lite gladare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Var med mina vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt mindre negativa tankar om sig själv.

18. Hur tillbringade/tillbringar du julen?
För första gången i Kopparberg med Jonathan.

19. Blev du kär i år?
Har vart kär i över 3 år! =)

20. Favoritprogram på TV?
Heroes kanske?

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar ingen.

22. Bästa boken du läste i år?
Harry Potter såklart ^^

23. Något du önskade dig och fick?
Ja. Många saker faktiskt,

24. Något du önskade dig men inte fick?
Jo men inge viktigt.

25. Årets bästa film?
Svårt men det får nog bli Arn.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Gick på bio och såg Pirates of the carribien 3

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Haft en skön semester på någon spännande plats.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Ganska simpel tror jag.

29. Vad fick dig att må bra?
Jonathan, famlij, vänner och mina katter =)



Kommer ett till inlägg senare. =)

Kommentarer
Postat av: Jess

OJ vad det låter bra! Kanonbra lista ju!

Så glad att du e nöjd med allt, men jag tycker det e så hemskt att du inte fick nån semester :/

2008-01-02 @ 15:16:11
URL: http://sirarti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0