Skön ledig dag! =)

Vilken dag det har vart idag! Hänt saker hela tiden. Men det tycker jag bara har vart bra! =)
Katterna väckte mig imorse vid nio tiden. Brukar alltid hoppa raka vägen in i duschen när jag har vaknat, men idag drog jag bara på mig mina mys brallor och en t-shirt.
Gick ner till källarn för att slänga i tvätt i maskin då jag hör att det plingar på dörren. Shit tänkte jag, jag ser ju ut som hej kom och hjälp mig!! :D
Öppnar och där står postmannen! Våran diskamaskin var här redan idag! Skumt tyckte jag eftersom sist när vi köpte tvättmaskinen kom vi överens om när dom skulle komma. Jaja tur var väl det att det var min lediga dag iaf! =)
Ringde pappa och fråga om han kunde komma och hjälpa mig att installera den, var lite för komplicerat tyckte jag.
Nu är jag glad! Äntligen slipper jag diska!!! Haha låter som att jag är hur lat som helst...
Katterna fick ett nytt temporärt hus att leka i =) Kartongen var gigantisk och det gillade dom.

Undrar var postmannen tänkte när han fick se nyvakna jag =) Varför skulle jag skippa BH:n just den här morgonen!! *asg* :D

Tanja kom hit idag och hälsa på =) Hon hjälpte mig bland annat att baka bullar. Faktiskt första gången jag gjort det sen jag flytta hemifrån. Gissa om dom vart goda!! Mums!
Dom ska vi ha när Jonathan fyller.

Kollade på Det Okända idag. har alltid gillat det programmet. Tycker sånt där är så intresant, får alltid gåshud när nån pratar om den andra sidan. Det roliga idag var att dom var i Nora! Värkar ha pågott mycket otäckt på soltunet en gång i tiden.
Fortsättning nästa onsdag igen, can´t wait! =)

Kommer lite bilder nya bilder imorn, just nu ligger mobilen på laddning.

Kommentarer
Postat av: Jess

Du kan aka till Santorini eller Amorgos i Grekland, bada e jattefina!!

2008-01-31 @ 16:00:01
URL: http://sirarti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0