Östersjön here we come!

Har jobbat hela dagen idag, kändes faktiskt bra. Då går dagen fortare och man får inte lika mycket tid till att tänka.
Och känna sig ensam.
Nu känner jag mig faktiskt lite glad.
Har bokat kryssningen idag, den är betald och allt, så nu jävlar blir det verkligen av! Känns som att man alltid pratar så mycket men att det aldrig blir av. Så därför är det så kul att det vi verkligen ska åka den här gången.
Känns samtidigt synd att allt detta förde med sig en del tråkheter oxå =(
Att det aldrig kan få bli helt perfekt.
Men men nedräkningen har börjat!

Just nu går det ganska segt med Litter Kwittern. Jag måste modifiera den lite. Katterna tycker det är läskigt med hålet. Ska nog göra det lite mindre och sedan succesivt göra det större. Hoppas verkligen det kommer att funka, annars ger jag nog snart upp.

Haha en blogg som jag verkligen kan rekomendera är Magnus Ugglas! Ibland kan man få sig många goda skratt :D
Här är adressen om nån blir nyfiken: http://blogg.aftonbladet.se/19862/

image64
En stjärna till mig idag oxå! Gu vad jag är duktig ^^


Kommentarer
Postat av: dookie

svar: men tack :) själv är jag trött på mina kläder och tycker allt ser fult ut.

kul med kryssningen! hörde om det där tråkiga av maria. men det ordnar sig nog. vi ses på måndag! kram

2008-01-16 @ 22:33:39
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: Tanja

azzå skit i det där med krysningen åk och ha rolgt ni med gott samvete! :)

2008-01-17 @ 19:00:16
URL: http://tanathradiel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0