Onsdag 23/1

Kom nyss hem från Linde, var till Lidl med moster Merja + familj. Mycket trevligt tycker jag =)
Vi var ute och gick på förmiddan, kändes väldigt skönt. Måste verkligen börja promenera oftare. Men det är ju just det att ta sig ut som är det värsta. Vet egentligen inte varför haha.
För mycket lathet som spelar in helt enkelt.
Bra dag idag för övrigt tycker jag. Och imorn är det redan torsdag, då Jonathan kommer hem =)

Dagens låt då =) Idag får det bli en mycket fin låt, med en sångerska som jag gillar väldigt mycket. Hon har en skön röst. Denna låt ska höras högt, då blir den som bäst =)
Varsågod Laleh med Snö



För övrigt är det filmmusik till Arn, vilket jag inte visste innan. Minns inte att jag hörde den.
Möjligt att den spelades i eftertexten.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Svar: Ja jag tror det oO. Äckligt men det fanns inga sånna på noras gym iaf! jag älskar den där låten ända sedan des släpptes och ja, den spelades vid filmes slut och lite i bakgrunden under hela filmen :)

2008-01-23 @ 19:15:13
URL: http://vikstens.blogg.se
Postat av: Tanja

Jo det är i eftertexten jag hörde den ^^ skit bra är den!

2008-01-23 @ 21:28:00
URL: http://tanathradiel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0