No fishing!

Igår bidde det mycket trevligt! :D Efter kalaset åkte jag Jonathan Marie & Jocke in till Strike och bowla.
Sist vi var inne och bowla gick det ju så himla bra för mig då jag vann över alla. Deesutom spelade jag onykter då de gick så bra, så den här gången kunde jag ju inte spela nykter haha. Så jag pimlpa i mig lite nyårskumpa som vart kvar från nyår. =)
Men det gick fan inge bra ändå. Måste ha haft fel skor på mig eller nå ;) haha. För den här gången kom jag sist.
Har aldrig spelat så dåligt i hela mitt liv!!!!
Efter matchen käkade vi på Efesos. Å gud va gott det är där! Im a tzatsiki lover! =)

Kom just hem från Marieberg, var där och handlade lite nytt smink och kläder för mitt presentkort på Gina Tricot.
Dom här bidde det iaf:

 



Gillar hunden stakt ;)

Sen var vi in på djuraffärn och jag kunde bara inte motstå att köpa denna till mitt akvarium haha.

image50


             

Nu slipper mina fiskar oroa sig att nånting hemskt ska hända ;)

Träningen med Litter Kwitter går väl sådär just nu. Har haft första steget på toan i två veckor nu. Det funkar jätte bra, katterna gör sina behov på toan utan problem. Skulle byta till andra steget idag, (plattan med ett litet hål i) men dom var inte riktigt redo att gå på den än...Men jag ska inte ge upp! Dom fattar inte riktigt att man kan kissa och bajsa i hålet =) Dom vill skrapa en grop och göra sina behov i den. Får klura ut nå bra sett så jag kan få dom att gå på steg 2.

Imorn bitti kl 7 åker jag med tåget till Stockholm. Den här gången är det kurs på Skarpö (Systembolagets kursgård).
Förra gången gick jag ju försäljarkursen, men nu blir det " Våra vanliga viner". Ska bli väldigt intressant. Hoppas jag lär mig mycket, men de är jag säker på att jag kommer göra.
Kommer troligtvis inte kunna blogga förens på torsdag.
Men vi får väl hoppas på de bästa..

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Tanja

ja det är okej att du köpte en likadan tröja ^^

2008-01-07 @ 20:20:59
URL: http://tanathradiel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0