Måndag.

Mmm va gott det är med äggmacka =) Åt min andra frukost nyss. Innan jobbet käka jag baar en tallrik med yogurt, så nu fick det blir smörgås när jag kom hem från jobbet.
Idag ska jag nog inte göra så mycket mer än att städa. Måste passa nu när jag är hemma.
Ska på års möte med facket ikväll oxå. Inne i Örebro blir det av, men jag fick åka alldeles själv =(

Helgen har varit såå bra! =)
Myskväll med Jonathan på fredan. I lördagskväll åkte vi in med Maria & Jocke till Örebro.
Käkade på Jensens Böfhaus på stortorget, där är det gott vill ja lova. Men dyrt =)
Gick vidare till sportbaren en sväng, satt uppe på läktaren och drack öl. Kl 22:30 skulle vi på bio (har aldrig vart på bio så sent). Vi såg Alien vs Predator 2, var väl kanske inte den bästa filmen jag sett kanske hehe. Men den var okej.
Igår var vi och hälsa på Sirpa & Jörgen, var även frisör åt Jörgen =) Drog sen till Grängesberg, Jonathan skulle köpa en till dyktub av en kille. Så det vart en del bilåkande igår.

Måste bara tipsa om Bodywork 7 (igen kanske?) Grymt bra skiva! =)


P.s vart ingen stjärna för mig i lördags, kunde inte motstå efterrätten på restaurangen. Men va fan, på helgerna tycker jag man kan få unna sig lite.
Men nu kör jag hårt igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0