Lite tankar bara...

På helgerna önskar jag ibland att jag var klyven i två delar. En del som var ute med alla kompisar och gjorde en massa skoj och en annan del som samtidigt mös med Jonathan.
På helgerna lever jag, helgerna är heliga för mig.
Hatar att ofta säga nej till en massa skoj, men det är ju på helgerna allt händer.
Men på helgerna vill jag umgås med Jonathan så mycket som möjligt.
Han kommer hem på torsdags eftermiddagar. Jag jobbar altid hela dagar så och kommer hem vid halv sju. Samma är det på fredagar. Och när man kommer hem från jobbet är man alltid trött och seg och gör inte speciellt mycket alls. Går och lägger sig tidigt gör man oxå.
Sen är det lördag. Upp och jobba igen. Visserligen bara till halv två, vilket är tur. Hur skönt som helst.
Blir lixom bara 1 och en halv dag på en hel vecka som man verkligen får umgås med honom. Alldeles för kort tid enligt mig =(
Jag mår som allra bäst när jag är med honom. Jag älskar honom så otroligt mycket!!!!

Känns som att alla tycker jag är jätte tråkig. Ingen som förstår mig om detta heller.
Nu är situationen så här, Jonathan ligger ute på veckorna och kommer säkerligen göra det ett par år till.
Vi har pratat en del om det här. Vi kan inte alltid varje helg göra samma saker tillsammans. Det funkar inte i längden tror jag. Men det är så svårt att låta bli. Saknar honom så mycket.
Och samtidigt saknar jag mina vänner så otroligt mycket oxå!
Fan...
Allt är så svårt. Tänk om jag kunde vara 2 st Therese. Allt skulle bli så himla mycket lättare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0