Helg ljuva helg.

Sitter och lyssnar på P3 nu på morgonen, och på nyheterna säger dom att det har varit storm inatt! Dom nämde dessutom att vissa färjrutter fick ställas in.
Tack gode gud gör så att det inte stormar när vi ska åka!! :D

Usch vad jag var trött imorse, hade inge alls lust att kliva upp ur sängen. Det är just det här att kliva upp och hoppa in i duschen, då är det som värst. Men när man väl har duschat klart är man helt plötsligt vaken.

Igår hade jag och Jonathan myskväll och laga go mat och kolla på film. Känns bra att ha han hemme igen.
Ikväll ska vi hitta på nått med Maria & Jocke =) Kommer nog bli mycket trevligt. Antingen blir det att bara sitta hemma och prata eller så åker vi kanske in på en bio. Finns det nån bra som går nu förutom Arn och Good luck Chuck?

Det går förvånansvärt bra med min lilla "diet". Är faktiskt inte sugen på nått onyttigt alls, det är bra.
Men nu tror jag att jag verkligen har gett mig fan på det här =)
Ska kämpa extra hårt nu i helgen. Klarar jag det får jag en stooor stjärna. ^^

image66
Stjärnan för igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0