Fortsätter kämpa.

image63
En stjärna till mig idag!
Har fortsatt varit duktig, jag har tom ätit fisk till middag både igår och idag.
Kommer jag även att göra onsdag & torsdag eftersom det vart matlådor över.
Massa frukt har jag dessutom mulat minsann. Gott.

Idag önskade jag verkligen att Jonathan var hemma!
Vissa dagar är jobbigare än andra =(
Men men det är bara att kämpa, kan inte göra så mycket mer.

Kollade på I am Legend idag med Will Smith.
Mycket creapy men bra film. Man får lite tankar om att det kanske skulle kunna hända i verkligheten.
Ni som har sett den vet vad jag menar.
Skrämmande som sagt.

Ikväll ser jag fram emot första avsnittet med Carolina Gynnig.
Tyckte det verkade lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0