FET

Usch vad jag känner mig tjock...igen....
Tänk att kilona alltid ska komma tillbaka förr eller senare. Igårkväll fick jag nog! Nu ska jag föröka hålla mig iundan från alla onyttiheter. Och då menar jag godis, chips, kaffebröd och glass. Klarar jag mig en hel dag utan att äta onyttigt kommer jag ge mig själv en guldstjärna :D

Jag har ett sockerberoende, och det kommer jag alltid att ha. Tyvärr. Plus att jag har ju inte dom bästa generna heller. Sen måste jag ju erkänna att jag är ju inte den bästa på att motionera heller. Den ända motionen jag får är allt jag springer runt på jobbet. Jag måste verkligen bli bättre på detta!

Men nu känner jag att jag har fått upp motivationen iaf. Det är ju en bra början iaf. Och det har gått jätte bra idag, så det blir en stjärna idag =)

Festen i lördags var väldigt trevlig. Och Maria och Jocke gjorde super god mat! :D Tack så mycket!
Och gissa om Emma blev glad över sin present haha. Den 22 Februari åker vi på kryssning, gissa om jag längtar!
Har inga bilder från festen än, dom har Tanja men jag får dom nog snart.


image56

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: right back at ya :D kramkram. när ska vi ses dååå? nu är det för länge sen, igen.

2008-01-14 @ 22:14:38
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0