Bullseye

Jag och Jonathan har precis haft film maraton haha. Vi började igårkväll med Ace Ventura 1 och Alien vs Prediator. MInns inte när jag såg Ace sist, men den är fortfarande lika rolig! Imorse vart det Ace Ventura 2 och Heartbreak Kid. Heartbreak var rolig men jag tycker fortfarande Good luck Chuck var mycket roligare!! :D

Känner på mig att det kommer bli en bra dag idag. Ska iväg och käka middag hos Maria och Jocke sen i eftermiddag, vilket jag tror kommer bli super kul.
Sen ska vi låna ut min kära Golf till Tanja haha, hon har ju tagit kökort nu så hon ska få ÄRAN att köra min rallybil ikväll haha. Ska bli intressant och se hur det går, har ju knappt sett henne köra bil!! =)
Sen runt kvällsnåret går vi vidare 50 m till nästa lägenhet, där Emma ska ha födelsedagsfest. Kan det bli bättre?

Köpte några nya fiska igår till det ena akvariet. Fem stycken oranga svärdbärare, en utav dom kallar jag Bullseye!
Stackarn har bara ett öga =(
Men lite kul ser det ut när han kommer simmandes och man ser sidan utan ögat. Ser ut som att det simmar runt en dö fisk haha...
Nej va elak jag är...

image55
Så här ser dom ut.

Kommentarer
Postat av: Tanja

haha kul att få äran! ;)

2008-01-12 @ 15:35:39
URL: http://tanathradiel.blogg.se
Postat av: Mallan brallan

ny bloggadress :D

2008-01-13 @ 11:53:55
URL: http://mallan82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0