Blir så glad!

Nu kan jag pusta ut lite grann :) Sovrummet är helt klart och fondväggen sitter på rätt vägg haha.
Kommer en bild sen på resultatet. Är iaf jätte nöjd.

Kändes inte som att det var fredag idag på jobbet. Var alldeles för lugnt. Men folk har väl fått nog efter jul och nyår skulle ja tro. Men det är väl bra de. Skönt för oss oxå och kunna få slippa all stress =)
Idag fick jag höra nått så himla bra av en kund. Det är vid sånna här tillfällen man verkligen uppskattar sitt jobb och får lite bättre självförtroende.
Jag hade rekomenderat ett vin till en kund, och hon kom och sa idag att dom vart sååå nöjda med det.
Man blir så glad när man har lyckats pricka rätt och att kunden blir så nöjd! :D

Snart bär det iväg till Örebro och SF. Min favorit plats i örebro. Jonathan översaskade mig med att han ville gå på bio. (Tror jag har konverterat honom till att bli en bioälskare oxå haha)
Den här gången ska vi se Good luck Chuck. Har inga förväntnigar men vi var sugna på en komedi.


Snart ska ni även få höra hur det går med katternas toaletträning ;)
Håll ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0