Back to vardagen.

Back again! Har inte suttit vid datorn på hela helgen, har haft och göra hela tiden.
Har varit en super bra helg =)

När jag kom hem från jobbet i fredags stack jag och Jonathan till Karlskoga, där Jonathan skulle gå med i deras dykklubb. Han ville även prova på och andas lite burkluft, så han simma runt i bassängen en stund. Dom har tydligen bassängen för sig själva vissa dagar.
Lite sugen blev jag allt på att prova på jag med. Just kunna känna det där att kunna vara under vattnet och simma omkring. Men jag tror jag skulle ha så svårt att tryckutjämna. Minns när man gick i skolan att man alltid fick så ont när man skulle ner på 4 m djup.

image73

I lördags var ledig, så skönt så =)
På förmiddan åkte vi in till Örebro med mor och far. Gick ett varv på Hindersmässan bland annat. Hitta inge mer än ett par lovika vantar. Får vi se hur lång tid det tar innan dom oxå är borta.
Men tacka vet jag Noramarken =)
Hemma i Striberg bjöd dom oss på mat, mycket gott! Allt bli godare när man slipper laga maten själv.
På kvällen fick vi ett ryck och åkte in till Bångbrofolkan där det vankades fest! Två jätte bra band spelade där oxå.
Maria vart väldigt överaskad av att se oss där haha. Dom visste inte om att vi skulle komma. Kul att dom vart glada!
En mycket lyckad dag tycker jag! =)

Det första man såg när man vakna i söndags var det super fina vädret. Vi gick ut och tog en långpromenad direkt efter frukosten. Var faktiskt jätte skönt. Mera soliga dagar!!
Vi åkte till Striberg igen för att mecka lite bil. Jonathan skulle fixa sina bromsar. Nu har jag lärt mig hur det funkar oxå haha. Nu förstår jag konstruktionen ;)
Beställde en diskamaskin från Elgiganten igår!! Äntligen säger jag bara! Fan va skönt det ska bli och slippa diska så mycket varje dag. Tycker jämt det ser fullt ut på våran diskbänk. Måste bara åka till Ikea och köpa fler tallrikar, har nog  bara sex stycken. Då blir ju inte maskinen ens fuller. ^^

Ska snart åka iväg till jobbet, fick jobba hela dagen idag. Vi kommer även att ha tema möte ikväll. Så det kommer att bli en låång dag idag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Svar: Hihi mjaa. Men jag tror det e som med det mesta gör man det till en vana blir man beroende. :P Vart ska du resa i höst då? :)

2008-01-29 @ 12:10:22
URL: http://vikstens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0