Äntlisch helg!

Nu känns det äntligen som att det är helg! :D Torsdagen är avklarad och imorn ska jag bara städa. De räknar jag som en ledig dag.
Känner på mig att den här helgen kommer bli super bra! Speciellt lördag då de vankas fest!

Skarpö vistelsen var roligare än väntat faktiskt, var en mycket trevlig grupp den här gången.
Mycket provning och en del teori. Har provat massa rött och vitt vin plus starkviner,  söta viner och till sist mousserande viner. Som vanligt gillar jag de söta bäst hehe. Smaskens! Synd bara att man aldrig unnar sig en flaska. Det ligger ju inte under kategorin billig precis. =) Och man vill ju kanske inte bara sitta och dricka glas efter glas. Utan man ska ju bara ta en liten skvätt till en god dessert.
På tal om dessert, fick den godaste sorben jag nånstin har ätit! Champagnesorbet, sug på den du! Gudomliskt gott. Måste leta på ett sånt recept!
Kommer sakna fina skarpö. Allt är så lyxigt där, god mat, god frukost, fina rum, bra service. Det ligger ju så himla fint på en ö mitt i skärgårn.
Finlandsfärjorna åker förbi i skyttetrafik precis utanför förnstrena. Gissa om jag är sugen på att åka båt haha.

                                image54

Sitter och lyssnar på min nya skiva som jag fick med posten medans jag var borta. Bodywork 7. Det rycker i hela kroppen haha.

Usch nu måste jag städa....blir så stressad av att de ligger grejer överallt.

Kommentarer
Postat av: johanna

damn jag vill väl också festa :/ mousserande, musik och allt du skrev om. finlandsbåt...kryssning. allt påminner om fest!

2008-01-10 @ 20:24:50
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0