Underbara helg!

Tillbaka i Sverige och tillbaka på fastlandet! Gissa om jag har haft en bra helg?!?! =)
Resan var super kul, vi röjde gärnet ^^ Ända till klockan 04:00.
Ställde klockan på 07:30 på morgonen efter, man ville ju inte missa buffe frukosten haha.
Sov bara i 3 timmar mellan fredag och lördag. Gissa om man var trött när ja kom hem.
Älskar och shoppa på taxfree! =) Allt är ju så billigt så man blir alldeles vild.
Fick med en parfym hem iaf, Cascadas nya nånting med Moonlight. Väldigt god, väldigt godisliknande. Men sånt gillar jag.
Lite godis, öl, sprit och likör fick oxå åka i väskan hem =)
Denna resa kommer jag aldrig att glömma haha. Tack Maria, Emma och Camilla för att ni gjorde denna resa så bra! =)
Och Jonathan som var så gullig att både skjutsa in och hämta oss i Örebro!

image93


Igår var oxå en väldigt bra dag!
Jag och Jonathan åkte in på bio och såg "Morgan Pålsson- Världsreporter", rolig och lite annorlunda film måste jag säga.
Men som sagt jag är alltid ett fan av svenska filmer och kommer alltid att vara det!
Efter bion vart det lunch på Jensens Böfhus (en av mina favorit restauranger).
Sen det bästa av allt!!! :D
Vi drog ut till Marieberg och gick in och boka resan på Ticket!!
Jag kan inte fatta att Therese & Jonathan äntligen ska åka till Grekland!!!
Gu vad jag är glad. Hoppas det blir Augusti snart! =)

Var på stryelsemöte idag på morgonen i Örebro. Faktiskt trevligt, måste påta ihop ett bra protokoll nu bara =)
Skulle egentligen ha varit ledig idag men chefen ringde och fråga om jag kunde komma och jobba på eftermiddan.
Of course sa jag! =)
Sen blir det jobba heeela veckan ända fram till lördag. Kommer säkert vara helt slut på lördagkväll....

Kommentarer
Postat av: Tanja

gu jag är så avis, på både krysningen och greklandsresan!!! :P

2008-02-25 @ 19:52:55
URL: http://tanathradiel.blogg.se
Postat av: Stoffe

nice girls

2008-02-26 @ 21:12:23
URL: http://www.stoffevikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0