The list. =)

God morgon alles! Fredag igen, denna helg jobb hela helgen. Men men you gotta do what you gotta do som jag brukar säga =)
Har inte så mycket och säga idag så jag snor din lista Johanna :D

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
Fy fan vilken snygg morgonfrilla!! NOT! :D

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Faktiskt ingenting =( Skrapa allt jag hade på Konsum igår.

3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Maria

4. Vilken är din favorit-ringsignal på din mobil?
Oj ingen aning, men jag har en kul som låter som en gummianka.

5. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
BH, ett vitt linne, och en grå lite tjockare tröja med guldhjärtan på.

6. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Har inga på mig inomhus men dom jag har vette fan va det är för märke på =)

7. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljus snygg färg. Inte vitt, blä!

8. Vad gjorde du vid midnatt?
Sov som en stock.
 
9. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Ok. Jag gör det inom de närmsta dagarna här så är det gjort :) Kram" Ni fattar nada va? ;)

10. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Ingen aning. Sthlm kanske?

11. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Jonathan, såklart!

12. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Nån utan mina kissemissar =)

13. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? 
Inga! =)

14. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
En gång i tiden hade jag en jävla massa, nu = 0

15. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Svår fråga, men det måste vara nu efter 20 strecket.

16. Din värsta fiende?
Finns bara en och den är hemsk! Sötsuget!

17. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Haha inte jag som har valt, men det är en satelit bild över Skandinavien =)

18. Vad var det senaste du sa till någon?
Godnatt.

19. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Båda skulle sitta fint, men jag tror ja skulle ha mest nytta av en mille.

20. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Självklart!

21. Senaste låten du lyssnade på?
Adele-Chasing Pavements

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0