Sunday morning.

Jag glömde ju även säga igår att min plattång som jag fick av Jonathan i julklapp helt plötsligt gick sönder oxå!!! Damit. Hade hoppats på att vi kunde åka in till Örebro när jag kom hem från jobbet igår, men så bidde det icke. Hade ju tänkt och bokat resan och sen byta min tång.
Nä Jonathan hade ju hittat en bil på Blocket som han vart jätte intresserad av. Han vill ha en diselbil som inte drar så mycket eftersom han åker så långt.
Han prata typ i telefon hela dagen med alla möjliga personer. Inget Örebro för mig inte.

Vi bjöd hem Jonathans klasskompis igår kväll. Käka lite tacos :P.
Han hade med sig sin hund hem hit. Var väl kanske ingen hit av våra katter haha.
Loke kunde slappna av tillslut och var nästan fram och nosa på hunden. Värre var det för Leo, han var på sin vakt hela kvällen.
Var iaf världens snällaste hund måste ja säga =)

Nu sitter jag här hemma själv, Jonathan drog nyss iväg med Jocke för att kolla på bilen han hittade igår.
Här är det snabba puckar =) Hoppas verkligen han kommer hem med den så jag kan ta mig till jobbet imorn.
Min bil är ju döööööööööd!!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0