REA REA!

Finns det något bättre ord än REA? När man ser en skylt med ordet REA på blir man nästan alldeles galen haha.
Nu när jag tänker efter så handlade jag nästan bara saker som var på rea, allt utom sminkborttagningsmedlet då.
Hitta ett svart linne slasch klänning som jag kommer bli ett allternativ på kryssningen =)
Köpte en lite tjockare grå tröja med massa guldhjärtan på. Och en kort svart jeans kjol. Allt detta för hundralappen stycket. På Ur&Penn vart man ju oxå lite galen :D Alla halsband 20 kr och alla örhängen 10 kr st, hitta iaf två örhängen.
Mycket nöjd är jag iaf. =)

                                          image82


Satan i gatan va träningsvärk jag kommer ha imorn när jag vaknar. Känner redan nu att det smyger sig på.
Men gu va roligt det var, känns så bra. Nu jävlar =) Är verkligen som en nystart på livet. Hoppas verkligen det kommer bli resultat.

Idag ska jag nog hoppa i säng tidigt. Har snozzat alldeles för mycket dom senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0