Otur gånger 10

Igår morse var det inte alls nån bra start på dagen =(
Det hela började med att jag slog i huvet i skohyllan när jag böjde mig ner för att sätta på mig skorna, gjorde sjukt ont!
När jag kommer fram till bilen och låser upp och ska öppna så losnar handtaget på bilen!!!! =( Dörren hade frysit fast. Nu är den typ trasig, vette fan om det går att laga. När jag väl lyckades komma in i bilen och skulle ge mig iväg så ville biljävlen inte starta!!!!!! Kunde det bli mer värre?? Fan va arg jag var den morgonen!
Som tur var så var Jonathan hemma så han kunde skjutsa in mig.
Har verkligen haft tur med min bil....NOT....
Nu ska jag snart iväg och jobba igen.
Kanske åker in till Örebro när jag har slutat och bokar resan till Grekland!
Fan va jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Oh vad spännande med grekland, vart blev det tillslut? :D

2008-02-16 @ 09:45:38
URL: http://vikstens.blogg.se
Postat av: Tanja

haha fy fan det är nara sånt som kan hända dej! x] din stakare!

2008-02-16 @ 15:58:23
URL: http://tanathradiel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0