Lördag morgon = Jag trött!

Usch va trött jag är! Hade ingen alls lust att gå upp imorse. Ska åka iväg till jobbet om en stund. Hoppas dagen går fort.
När jag kommer hem ska vi åka till Örebro en sväng =) Handla lite på Ikea bland annat. Sen tror jag vi ska åka och prata med nån på nån resebyrå, som kan ge oss lite tips vart vi ska åka och så =)

Igår hade vi lite fredagsmys, köpte hem lite ost och kex. Jätte gott var det, men man får inte glömma den viktiga fikon marmeladen. Annars går det ikke =)

image74

För övrigt har jag lagt ner Litter Kwitter nu, till min stora besvikelse!! =( Katterna ville helt enkelt inte göra sina behov i hålet. Dom fatta inte riktigt, tyckte kanske att det var lite läskigt.
Kände att jag hade provat för länge nu. Får se om jag orkar ta fram den igen nån gång.
Fatta vilken dröm det hade vart om den hade funkat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0