Kärlek till döden skiljer oss åt.

Onsdag idag, ännu en dag närmare Fredag =)
Dagen består av följande:
9:00-18:20 Jobb
18:20-19:30 Träning
20:00-22:00 Tv tittande
22:00-07:20 Soooova
Spännade dag va? Haha

Igår fick jag se nå så fint och vackert :D
Det kom in en liten farbror och en liten liten tant. Tanten gick med sin rullator. Dom fick kämpa sig in genom dom bökiga dörrarna.
Kom fram till min kassa och handlade lite, medans den lilla farbron packa ner sitt sträckte den lilla tanten fram sin hand till mig och sa: Titta vilken fin ring jag har, den fick jag av min man när jag fyllde 75.
Så himla söt tant! Jag kände igen ringen, var en sån där klassik sådan men jag vet inte riktigt vad den heter.
Log tillbaka och sa att den var jätte fin och sa att den där måste du vara rädd om.
Det skulle hon sa hon. =)
Gu vad gullit. Så där vill jag oxå vara när jag blir gammal. Dom var så kärleksfulla så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0