Kalas kalas.

Som sagt Måndag igen...
Den här helg har kännts jätte lång, kan ju bero på att jag har vart ledig sen i fredags. Hur skönt som helst!
Det har firats hela helgen.
Jag Jonathan Maria och Jocke tog bussen in till örebro i fredags eftermiddag. Först käkade vi på Effesos, min favvo restaurang ^^ Sen vart det Bowling :D Denna gång kom jag iaf inte sist, men det gick fan inge bra haha.
Till sist hamnade vi på Frimis, men det var väl kanske ingen hit. Lite folk och bara småttingar. Men kvällen var super kul ändå!!

I lördags förmiddag kom hela Jonathan släkt och firade honom. Trevligt värre.
På kvällen visste vi inte vad vi skulle hitta på, men det bidde Strike igen haha. Men den här gången var vi inte med och bowlade. Min mamma och pappa plus mina mostar och deras karlar var där idag och spelade.
Efter bowlingen gick vi vidare till La Pampa och käkade, första gången jag var där. Mycket gott! =)
Inte ofta man käkar på restaurang två dagar i rad. Ibland får man väl unna sig =)

Igår var det kalas igen, den här gången med hela min släkt. Tur vi har ett stort bord numera :D
Fick göra två stycken tårtor den här helgen. Vart riktigt lyckade faktiskt =)

image84
Smarrigt värre! Texten ser grön ut men den var blå =)


Idag är jag faktiskt ledig =) Eller ja nästan...kl 17 ska jag vara med och Inventera, men det är faktiskt lite roligt.
Solen skiner väldigt mycket idag, blir faktiskt lite sugen på att gå ut och ta en promenad.
Är nog bra efter all tårta nu i helgen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Snygg tårta, den ser proffsig ut! :)

2008-02-11 @ 10:03:41
URL: http://vikstens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0