Golfen lever!

Skön dag idag, har just kommit hem från jobbet, vart två timmar idag. Vilket jag ser som en ledig dag =)
Ska snart kila över till moster och hälsa på lite.
I eftermiddag åker jag och Maria in till Örebro, shoppar lite. Ska bli så trevligt.

Det bidde ingen bil för Jonathan igår, den var mycket finare på bilden än vad den var i verkligheten. Tråkigt tycker jag. Men det kommer flre chanser.
Tur för mig var iaf att Golfen fick liv igen! =) Var bara att ladda batteriet igen, få lite nya krafter.
Tror inte min bil mår så bra av att bara åka den lilla fjuttbiten fram och tillbaka från jobbet. Han hinner lixom inte komma igång och bli varm under den lilla biten.
Men idag ska han få ut och åka längre hehe.
Jag belönade skruttbilen med en alldeles ny Wunderbaum idag hahaha :D

                                   image89
                       Dock ingen äcklig grön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0