Fettisdagen = Dagen då man inte behöver ha dåligt samvete för att äta en semla.

Okej jag erkänner...jag kunde inte hålla mig borta från semlorna idag :D Sprang iväg på fikat och handlade. Men eftersom Jonathan kom hem idag så spara jag den till jag kom hem. Överaskade honom med en semla.
Mycket mysigare och äta tillsammans =)

image81

Morgondagen ser jag fram emot mycket. Jobbar bara två timmar imorn igen (denna vecka är min lyxvecka).
Direkt när jag har slutat så åker jag och Emma in till Örebro och shoppar lite.
Ska dels köpa en present till Jonathan plus nån snygg outfitt som man kan ha på kryssningen =)
Träffar Emma alldeles för sällan så det ska bli skoj!
Sen på kvällen så ska jag och Maria iväg och träna. Fan känner mig riktigt taggad nu! :D Skit bra!
Tänkte jag skulle bli av med några ton tills vi åker till Grekland, bra att man har lite press på sig nu oxå.
Haha va bra detta låter nu när jag nyss har sagt att jag mula semla idag :D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Å ska ni på 50/50? Det ska jag nog också så då kanske vi ses där :) JAG VILL MED TILL GREKLAND!

2008-02-05 @ 22:58:03
URL: http://vikstens.blogg.se
Postat av: Sarah

Nej Rodhos har jag jag aldrig varit på, men det första jag tänker på är att det e en av greklands turistorter som har funnits längst. Alltså varit turistat under lång tid, så jag vet inte hur mkt "genuin grekland känsla" som finns kvar där? Men det e bara en av alla mina konstiga tankar, det e säker jätte fint! :D

2008-02-06 @ 12:01:21
URL: http://vikstens.blogg.se
Postat av: Anonym

tips: http://sanitown.myminicity.com/

2008-02-06 @ 18:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0