Bagare Tessan

Måndag igen, är jämt måndag nu för tiden..
Städade bara idag, väldigt skönt.
Känns som att jag har bakat hela dagen idag :) Fick passa på idag nu när jag är ledig, Jonathan fyller ju på fredag.
Började med att göra schackrutor, därefter hallongråttor =)
Efter maten åkte jag in till stan och tog en lååångpromenad med Maria =) Gu va skönt det var!
Ska förövrigt börja träna på gymmet i Nora nu i veckan. Systembolaget har ju en motionssubvention, skit bra tycker jag! Är ju väldigt dumt att inte utnyttja detta. Kommer må mycket bättre tror ja när jag väl har satt igång.
Kanske gå ner nått kilo vore ju ett stort plus =)

Nu är jag precis färdig med mina American Cookies. Farligt goda! :P

Igår kollade jag och Jonathan på resor till Grekland. Shit va svårt det är att bestämma sig. Hotellet måste vara perfekt hehe. Funderar på att ta ett hotell med All inklusive. Man ska få skämma bort sig lite när man är utomlands.
Just nu lutar det åt Rhodos. Nån som har vart där?
Shit va lag längtar!!

image75
Detta hotell funderar vi på att bo på =)


Fick ett sms idag av Jonathan där han skrev att han skulle komma hem imorn. Gissa om jag vart glad! :D

Kommentarer
Postat av: dookie

svar: tack! och damn vad härligt att åka utomlands!

2008-02-04 @ 22:11:22
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: Tanja

Fy fan va härligt det ser ut! ^^ jag är så avis! jag vill också ha jobb och råd att åka utomlands! :D

2008-02-05 @ 00:43:52
URL: http://tanathradiel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0