14:e Februari

Alla hjärtans dag = Affärernas stora inkomst dag =)
Nej då jag är inte emot alla hjärtans dag, är ju lite gulligt att det finns en dag på kalendern där man ska vara lite extra kärleksfull. Tänka lite extra på sin kärlek, bästa vän, mamma eller pappa. Ge bort en ros till någon som man tycker om. ( Fast jag tror det uppskattas mer om man ger en ros till någon på vilken dag som helst, mer överaskning kanske?)
Nu går man lixom runt och förväntar sig eller hoppas på att man ska få nånting från sin käresta.
Samtidigt tycker jag så synd om dom som inte har någon att ge en ros till =(

Sen finns det ju många som har denna dag till något extra speciellt, typ en dag som man kanske förlovar sig på. Fint tycker jag =)

Jag ska iaf köpa något fint till min älskling =) Det är han värd.

                              image87

Kommentarer
Postat av: paulina

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG önskar Colaburk.

Rita hjärtan på kinder, kramas så mycket det går och sätt på dig läppstift och gör pussmunnar.

2008-02-14 @ 08:35:17
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0