Nu har jag äntligen semester!!

Nu är jag glad! :D
Har äntligen semster, pengarna är växlade, finklänningen är inhandlad, är bara väskan som ska packas sen är jag redo!! 
Hoppas allt kommer flyta på och att vi kommer få de toppen bra där nere i Barcelona. =) Har inga föväntingar alls, vet ingenting om Barcelona (bara att det är en stor stad och att fobollen är stor där nere) är så skönt att bara följa med och inte behöva tänka på nånting haha.
Det ända jag ska koncentrera mig på är att försöka ta så mycket bilder jag kan!

Ikväll kommer älskling hem (redan! haha). Så vi är båda lediga imorn.
Jag och moster ska åka till frisören i linde på förmiddan, ska bli snygg i håret. Sen lär jag väl packa....
Vi åker till Kopparberg på kvällen och sover kvar där. Vi måste ju åka rövtidigt på morgonen och så ska ju katterna bo där när vi är borta =)
Kl 10:40 på torsdag lyfter vi från Landvetter, mellanlandar i Frankfurt innan vi är framme i Barcelona.
Som sagt ska bli hur kul som helst! :D:D



Im happy!! :D

Kommentarer
Postat av: Jess

Långt hår du fått! Barcelona e stort, passa plånboken och kameran! :)

2008-12-10 @ 11:11:29
URL: http://sirarti.blogg.se/
Postat av: kicki

vad roligt tessis puss

2008-12-10 @ 22:11:39
Postat av: Mallan

Ha sa himla bra i Barcelona och shopppa jarnet!

Kramar fran andra sidan jorden

2008-12-14 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0